//Mustacheッ ッ ッ ッ ッ


Bonjour!

ッ Assalamualaikum

Diary Wana Hearts

Back to past ッ



johan kawad kaki

Diumumkan johan bagi pertandingan kawad kaki bg kategori KRS(p) telah dimenangi oleh s.m.k. puteri wilayah .

yes! akhirnye sklh kami berjaya menjadi johan . alhamdullilah . tak sia2 penat lelah kami  selama ini . yg penting tak sia2 gak muke 1 platun hitam + berbelang .! hahah . . muke kami semua berbelang .tapi x pe . dapat hasil nye kan . malam tadi semua bdk KRS tdor asrama  . seronok sgt . abg latiff  a.k.a  coach mok mok  belanja kiteorg makan kfc nyah . hahah. suke2 .lepas mkn kfc plkk kne lah kilat kan kasut krs .bkn maen payah agi . 2 jam tahu kite org kne kilatkan . sabar je lah . selagi tak kilat jgn harap lah dapat tidor . bengong! penat tao . tak pelah . bende2 mcm too boleyh jadi kenangan lah . hope kite dapat jadi juara untuk peringkat kebangsaan plk . aminnnn~

Jumpe kawan lama ~

Hilmi Arifin ~
ye kawan dah lme kan kite tak jumpe . miss kaw tao . then , tadi kite dapat jumpe kan , seronok giler babi doh . tak sangke kaw pon msok kawad kaki . yelah kan kaw kan takot hitam .ahhaha. first kaw yg tegor aku kan . sory lah weyh . aku malas lah nak tegor kaw . kaw kan always busy . heheheh. then , kaw mengadu kat aku yg kaw dah hitam lah , bagai2 lah kaw . aku lagi terok lah hitam die .siap muke dah jadi berbelang lagi . manyak bunyi plkk ouh die nie . yg tak best nye kite lepak kejup je kan . x sampai sejam . sdeyh ouh . dahlah jarang jumpe kaw . tapi tak pelah aku uke je . papehal kite still boleyh contact2 kan . hope pmr kaw leyh buat terbaek k . 8A ye kawan !

imysm <3




| M A S A . D E P A N